czwartek, 27 grudnia 2012

Inspiracje kulinarne na Nowy Rok

Witam po świętach :) Jak Wasze brzuszki? Mój się lekko rozstroił, ale już go ustawiam... Ponieważ całkowicie pochłonęły mnie ostatnio (kolejno): lenistwo, praca, organizacja Sylwestra, i nie bardzo miałam czas na solidne treningi, spróbuję to nieco podratować zdrowym odżywianiem. Mam dziś dla Was dwie bardzo apetyczne INSPIRACJE KULINARNE. 

Przepisy sprawdzone, a patrząc na zdjęcia aż ślinka cieknie... Właśnie ustalam menu sylwestrowe. Zapowiada się dość spora impreza (kilkanaście osób), ale pomyślałam, że fajnie i lekko będzie wejść w Nowy Rok, zajadając takie przysmaki. Polecam i pozdrawiam!

feed-me-better.blogspot.com



quchniawege.blogspot.com

 

1 komentarz:

  1. nie chcę już pamiętać o świętach a skupić się na diecie :D
    Zapraszam ciebie na mojego bloga gdzie walczę z odchudzaniem i nie tylko , właśnie wstawiłam zdjęcia swojej sylwetki ,liczę na twoje rady . Pozdrawiam http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń