czwartek, 25 października 2012

METAMORFOZY - Część II

Jak tam fryzura? Moja jest ok. Za stylizację wezmę się jutro, być może jeszcze coś pozmieniam. Dzisiaj zajmiemy się brwiami, bo to kolejna sprawa, która mi się nie podoba. Co do kosmetyczek powiem tylko tyle, że tez nigdy nie wyrwały mi brwi tak jak chciałam... Mam ciemne i gęste brwi, które szybko odrastają i właściwie wymagają bardzo częstej regulacji. A ponieważ mam średnio dużo czasu i czasem też chęci na zajmowanie się nimi, nie wyglądają zjawiskowo.

Ale dzisiaj się to zmieni. Znalazłam 2 filmiki instruktażowe do pomocy jak wyregulować brwi profesjonalnie. Powodzenia! I sobie też go życzę, bo nie wiem co z tego wyjdzie:p





Jutro zajmiemy się twarzą. Ponieważ zaczyna się weekend możemy poświęcić trochę czasu na odpowiednią pielęgnację twarzy i makijaż. Do usłyszenia :)

Zapraszam też na profil facebookowy bloga, trochę go jeszcze muszę poprawić, ale pojawiają się tam wskazówki co do treningów i diety dla początkujących: www.facebook.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz