piątek, 26 października 2012

METAMORFOZY - Część III

Brwi wyszły super:) Dzisiaj twarz i makijaż. 

Po pierwsze oczyszczanie. Ja już jestem po. Efekty całkiem niezłe. Wklejam linka z zasadami oczyszczania krok po kroku: wdziek.info

Następnie makijaż. To trudna sztuka, która wymaga posiadania odpowiednich informacji na temat naszego kształtu twarzy, jej właściwości oraz odpowiednich kosmetyków. Dla mnie osobiście makijaż jest pewnym rodzajem sztuki. Cały proces malowania się sprawia mi dużą przyjemność i kiedy tylko mam na to czas, szukam informacji o tym, jak tę umiejętność rozwijać.

Zacznijmy od określenia kształtu twarzy. Najlepiej jeśli zepniesz z tyłu włosy (łącznie z grzywką) i obrysujesz swój odbity kształt twarzy na lusterku. Do modelowania twarzy potrzebujemy: bronzera, rozjaśniacza i różu. Na tej stronie znajdziesz informacje o modelowaniu kształtu każdego rodzaju twarzy: www.stylistka.pl

Zamieszczam także filmik, gdyby ktoś potrzebował szerszych informacji:

 

Ok, teraz przejdźmy do poszczególnych elementów twarzy. Najważniejsze to oczy i usta. Tutaj chciałabym Was zachęcić do skorzystania z pomocy filmików z Youtuba, które umieszczam poniżej. Wszystko jest omówione bardzo szczegółowo i zrozumiale. Mi te materiały się bardzo podobają i również z nich korzystałam.



To wszystko o makijażu na dzisiaj. Mam nadzieję, że informację Wam się przydadzą. Ja już makijaż zrobiłam i zaraz wyjeżdżam, także kolejny post dodam w niedzielę. Życzę Wam udanego weekendu. Co do treningu na dziś przewiduję marsz, przynajmniej 40-minut. Pozdrawiam:)

1 komentarz:

  1. Ja nigdy nie wiem jak mam malowac swoje oczy, bo mam bardzo "małe" powieki, ale filmik mi nieco wyjasnił :)


    życzę miłego spaceru ale może Cie zaciekawi CelluOff, który pomaga byc "fit"? Jest u mnie w rozdaniu http://makiazas23.blogspot.com/2012/10/rozdanie-zgarnij-3-miesieczna-kuracje.html

    OdpowiedzUsuń