środa, 6 marca 2013

Trening dzień trzydziesty czwarty - intensywniejszy trening :)

Właśnie skończyłam trening. Czuję się suuuuuper! :) Wczoraj z przyczyn czasowych nie ćwiczyłam, ale ciężko mi było w nocy zasnąć z nadmiaru energii, dlatego dzisiaj zwiększyłam intensywność treningu.

Trening

Plan dzisiejszy i na najbliższy czas - bardziej intensywnie i wyczerpująco, ale mam nadzieję, że bardziej efektywnie :)

1. Rowerek - 20 minut - średnie obciążenie

2. Brzuch - ćwiczenia z filmiku "8 minute ABS", ale każde po 30 powtórzeń (wcześniej było 25)

3. Przysiady (z rozstawionymi na szerokość bioder nogami) - 40 powtórzeń, ale co 10 razy wykonuję 10 takich krótkich przysiadów ( na filmiku 8 minute ABS na pośladki, nazwane to było pop-ups) - cała seria wygląda tak: 10 normalnych przysiadów, 10 pop-ups, 10 normalnych przysiadów, 10 pop-ups, 10 normalnych przysiadów, 10 pop-ups, 10 normalnych przysiadów, 10 pop-ups i już :)

4. Ćwiczenia z Mel B na pośladki. Ponieważ już umiem je na pamięć i nie korzystam z filmiku (rozprasza mnie), wykonuję je tak:

    a) pierwsze dwa ćwiczenia - 25 razy noga w bok, potem 25 razy noga do tyłu, w górę (jak na filmiku), potem druga noga i robię takie 3 serie

    b) drugie dwa ćwiczenia - leżąc na boku, podnoszenie górnej nogi, podczas gdy druga nie leży na ziemi a jest nieco uniesiona i napięta - 25 powtórzeń, a potem drugie ćwiczenie w tej samem pozycji, górna noga do przodu i w dół - też 25 powtórzeń. To samo na drugą stronę. Robię 2 serie.

     c) leżąc na plecach podnoszenie pośladków - 40 razy, a potem tak jak na filmiku po 30 sekund trzymanie pośladków w górze i potem ruchy nogami z pośladkami w górze też 30 sekund.

5. Pompki damskie (ze skrzyżowanymi z tyłu nogami, na kolanach) - 20 powtórzeń

6. Ćwiczenia z hantelkiem - dokładnie tak jak wcześniej, w poprzednich planach treningowych

7. Stretching - z serii 8 minute

Naprawdę się dzisiaj zmęczyłam, zaraz prysznic i pora spać :)

Dieta

Co do diety, staram się pilnować kalorii, ale z braku czasu robię to bardziej na intuicję niż z rozpisanymi posiłkami. Nie jest źle :)

To na dzisiaj tyle. Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz