czwartek, 14 marca 2013

Trening dzień trzydziesty ósmy - zmiany :)

Ja właśnie skończyłam trening :D Wprowadziłam trochę zmian, ale od początku: 

Od jakiegoś czasu, coraz częściej czuję ucisk w klatce piersiowej. Zastanawiałam się od kiedy się zaczął. Początkowo myślałam, że to może od niepalenia coś się oczyszcza i boli (ale to była trochę naciągana wersja) i dzisiaj podczas treningu mnie olśniło, że to od ćwiczeń, w których napinam mięśnie klatki piersiowej, brzucha, szyi. Głównie tyczy się to ćwiczeń na brzuch. Dlatego postanowiłam nie ignorować tych przypuszczeń i na najbliższy czas odpuścić część ćwiczeń. Oczywiście muszę znaleźć jakieś zastępcze na brzuch, ale ponieważ akurat ta partia ciała najszybciej zaczyna wyglądać tak jak trzeba, to jestem spokojna o jej dalszy rozwój podczas treningów ;)

Poza tym postanowiłam, że spróbuję z bieganiem! Rowerek mam naprawdę strasznie niewygodny do dłuższych treningów kardio i długo na nim nie pociągnę. Tak więc czekam na cieplejszą pogodę i zacznę biegać :) O wszystkich przygotowaniach będę pisać na bieżąco. Myślę, że najwcześniejszy marszobieg za jakieś 2 tygodnie :) Dlatego do tego czasu zamierzam (tak jak dzisiaj) zwiększyć intensywność i długość treningów kardio na rowerku (nieszczęsnym) właśnie, ale nie mam innej lepszej opcji także dam radę jeszcze trochę!

Trening będzie wyglądał następująco (przez najbliższe 2 tygodnie):

40-50 minut na rowerku - obciążenie średnie, zwiększane po ok. 20 minutach
ćwiczenia na brzuch (które tu wymyślę na jutro)
ćwiczenia na pośladki Mel B (ale 2 serie, bo 3 chyba nie dam rady zrobić)
stretching

Całość do 70 minut. Dzisiaj zrobiłam taką opcję pierwszy raz i czuję się super! :)

A teraz pora spać i do jutra!

3 komentarze:

  1. Ciekawy pomysł na zmianę treningu, ja na początku też robiłem cardio na orbitreku po 40 - 50 min, teraz trochę zmniejszyłem kosztem treningu siłowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, a nie próbowałaś do tego dorzucić jakiś suplement odchudzający ? Mi same treningi i dieta nie przynosiły oczekiwanych efektów, ale dorzucił do tego Hoodia Gordonii Plus z http://hoodiaoPInie.pl i w końcu ruszyło ! Dieta,Trening,Jakiś Suplement.... i nie ma opcji że się nie wyrobisz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też przy intensywnym wysiłku czasami czuję ból w klatce piersiowej. Lekarz powiedział, że to może być niedobór potasu.

    OdpowiedzUsuń