czwartek, 7 lutego 2013

Trening dzień siedemnasty + spinning i muffinki

Właśnie skończyłam ćwiczyć. Jak mi jest dobrze!!! :) We wtorek dość późno wróciłam do domu i treningu nie było, a wczoraj chociaż byłam wcześniej, to czułam się tak wypompowana, że o 20 wzięłam prysznic i zabrałam się za książkę w ciepłym łóżku, a potem spać....

Trening 

Ale dzisiaj naprawdę świetnie mi się ćwiczyło. Wyładowałam całe napięcie, które się we mnie zbierało w ostatnich dniach i jestem "oczyszczona" wewnętrznie :) Myślę, że ćwiczenia powinni zapisywać jako lekarstwo na wszelkie dolegliwości związane ze złym samopoczuciem, chandrą, stresem itd.

Dzisiaj po 10 minutach jazdy na rowerku, zwiększyłam obciążenie ze średniego na trochę większe. Cała jazda trwała 20 minut (na moim beznadziejnym siodełku więcej nie wytrzymuję). Poza tym ćwiczenia jak w poprzednim tygodniu.

Poszperałam trochę w internecie w nadziei, że znajdę jakiś fajny trening na rowerek stacjonarny. Dwa z nich zamieszczam poniżej. Mój rowerek jest niestety stary i pewnie źle ustawiony (ale boję się go ruszać żeby się nie rozsypał;)) także średnio wychodzi mi podnoszenie się na nim. Ale dla chętnych z dobrym sprzętem te treningi mogą być przydatne:





Żeby urozmaicić sobie treningi energiczną muzyką, polecam też odkryte niedawno radio online RMF Fitness: www.rmfon.pl

Dieta

Dzisiaj tłusty czwartek i przesadziłam z pączkami... Aż mi niedobrze jak myślę o czymś słodkim! Zaraz wypiję tylko zieloną herbatę i starczy do jutra;)

Na weekend zaplanowałam, że zrobię dietetyczne muffinki z makiem. Widziałam już bardzo ładne papilotki (foremki) w realu za 4 zł. Link do przepisu podaję poniżej:

Muffinki: dietetyczniesiostro.blogspot.com



Aha i kupiłam ostatnio kominek do olejków eterycznych na jakimś bazarze za 7 zł. Jest super i teraz mogę bez problemów wdychać pomarańcze na przemian z sosną ;) Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne te treningi na rowerkach:) Ciekawie wymyślone.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za wpis:) Treningi mi też się podobają, ale niestety nie mam tyle czasu żeby za często z nich korzystać. Z pewnością jest to świetny trening cardio, wzmacniający mięśnie i wytrzymałość:)

    OdpowiedzUsuń