wtorek, 13 listopada 2012

KURS JESIENNY - Dzień trzeci

Dzisiejszy dzień przebiegł całkiem pomyślnie. Trzymałam się twardo godzin posiłków i oparłam się pokusom słodyczowym. Dwa grzechy główne jakie popełniłam to dwie kawy z cukrem i mlekiem. Kiedyś piłam kawę bez cukru, a potem sama się przyzwyczaiłam do słodzonej. Zamierzam to jakoś odkręcić! Nie chcę używać słodzików, chociaż to pewnie taki sam syf jak cukier. Gorzkiej kawy nie lubię, a czasem po prostu muszę ją wypić żeby nie usnąć w czasie dnia. Może znacie jakieś inne sposoby lub produkty (zdrowsze) niż cukier, którymi można słodzić kawę?

A teraz aerobik czas zacząć:) Żałuję, że mam na to czas dopiero teraz. Blog działa na mnie motywacyjnie, także za Was też trzymam kciuki w postanowieniach dietetycznych i treningowych i idę ćwiczyć. Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz