środa, 28 listopada 2012

KURS JESIENNY - Dzień dziewiąty

Trening zaliczony! Ale dość ciężko mi się dzisiaj ćwiczyło w porównaniu do wczoraj. Mimo wszystko cieszę się, że się do tego zabrałam. Dziś dzień bez kawy z cukrem. Do tego wypiłam tylko jedną dużą kawę czarną i zamiast drugiej szklankę wody :) Miałam też dość dużo ruchu w popołudniowej pracy i jutro też się na to zapowiada, także spalamy ile wlezie!

Nie będę się dziś rozpisywać, bo już pora spać. Ostatnio mam naprawdę duże problemy ze wstawaniem i codziennie obiecuję sobie, że wcześniej się położę. Może dzisiaj mi się to uda. Sen to przecież świetny sposób na pełną regenerację sił przed kolejnym intensywnym dniem. Także życzę Ci wyspania się i jutro łagodnej i w miarę łatwej pobudki:) Dobranoc!


1 komentarz:

  1. Też muszę wziąć się za siebie. Cięgle jestem senna, a to to zjadam nie ma chyba żadnych walorów odżywczych dla mego organizmu ;/ Wszystko przez pośpiech i pracę. Ale w Nowym Roku mam głębokie postanowienie, by wziąć się za siebie i na wiosnę być fit. Dziś po pracy jadę po dresik i wieczorem mam pierwszy jogging. Trzymajcie kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń