wtorek, 29 stycznia 2013

Trening dzień dwunasty + dieta - plan na jutro

Trening czas zaraz zacząć :) Wczoraj za późno wróciłam i niestety nic z moich planów treningowych nie wynikło, ale dzisiaj nie odpuszczam ani jednego ćwiczenia!

Dieta

Poszperałam trochę w internecie i znalazłam wiele super przepisów. Zrobiłam już część zakupów i mniej więcej ustaliłam plan diety na najbliższe 3 dni. Dzisiaj wrzucam pierwszy dzień (na jutro) i w kolejnych dniach podeślę przepisy na ciekawe, dietetyczne i zdrowe potrawy :)

Środa

6.30 śniadanie - musli z gorącą wodą i otrębami

9.00 II śniadanie - owoce (jabłko/mandarynka/pomarańcz/banan zależy na co będę mieć ochotę)

11.00 - musli z jogurtem i rodzynkami

13.00 - sałatka warzywna: kukurydza, papryka, ogórek kiszony, otręby, oliwa

14.30 - owoce

16.30 obiad - makaron kolorowy pełnoziarnisty + sos: podsmażona cebula, pieczarki i czosnek na oliwie, pomidory z puszki, przyprawy

18.30 - owoce

20.30 - jajko z warzywami

To tyle na dzisiaj. Idę ćwiczyć i jutro dalsza część diety z bardziej wyszukanym menu ;)

4 komentarze:

  1. Super masz ten plan ! mam nadzieję że uda ci się go zrealizować w całości :) Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog !!
    Zapraszam też na mój, może znajdziesz też coś ciekawego :)
    http://dietaprzedslubem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wszystkie komentarze :) Ja również bardzo lubię musli. Jestem dobre myśli co do utrzymania diety i ograniczenia ilości wysokokalorycznych wyskoków. Pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń