czwartek, 17 stycznia 2013

Trening dzień siódmy

Trening zaliczony ! Dzisiaj według planu:

10 minut: rowerek stacjonarny + 8 minute ABS brzuch + 8 minute ABS pośladki + 8 minute Stretch

Przeziębienie dalej trzyma, ale walczę i mam nadzieję, że uda mi się je pokonać, bo już w pracy nie nadążają z dostawą chusteczek ;)

Kominek do olejków działa sprawnie i pachnie wszędzie pomarańczami na przemian z sosną :)

Na razie wątek diety zatrzymał się na cytrynie i owocach, ale mam nadzieję, że w weekend uda mi się popracować nad planem na cały kolejny tydzień.

Jestem bardzo zadowolona z treningów. Szczególnie jeśli chodzi o ABSy na brzuch. Czuję, że wzmocniły mi się mięśnie, a brzuch jest cały czas fajnie napięty. Co do części na nogi, chciałabym jeszcze poszukać więcej ćwiczeń intensywniejszych. Tzn. przy dwóch pierwszych ćwiczeniach (na stojąco) z filmiku 8 minute ABS na nogi, czuję jak mięśnie pracują, natomiast przy tych, gdzie trzeba się podpierać już mniej. Być może źle je wykonuję, albo po prostu potrzebuję więcej powtórzeń.

W każdym razie postaram się w weekend znaleźć trochę czasu na znalezienie dodatkowych ćwiczeń, które będę mogła włączyć do treningów. 

Rozgrzewka na rowerku stacjonarnym też mi się bardzo podoba. Po 10 minutach jazdy jest mi super ciepło i mogę ćwiczyć dalej. Nie jest to przykładowa rozgrzewka, ale niestety zwykle mam dość ograniczony czas na ćwiczenia. Nadrabiam stretchingiem na koniec treningów i uważam, że takie ćwiczenia są również potrzebne przy codziennych ćwiczeniach.

Treningi będę jak zawsze dopracowywać na bieżąco. Także będzie dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz