poniedziałek, 7 stycznia 2013

Trening - plan na 1. tydzień

Ok. To dzisiaj zaczynamy:) Postanowiłam, że w tym tygodniu będę ćwiczyć na zmianę Slim In 6 - Część 1. oraz 8 minut ABS plus rowerek. Nie chcę się szybko znudzić i potrzebuję różnorodnych form treningu. I nie za trudnych, żebym jakoś ten początek nowy przeżyła w całości (włącznie z płucami).

Plan na ten tydzień:

Poniedziałek: Slim In 6 - Start It Up + 15 minut na rowerku stacjonarnym

Wtorek: 10 minut na rowerku + 8 minut ABS na brzuch + 10 minut na rowerku + 8 minut ABS na pośladki + 8 minut Stretching

Środa: Slim In 6 - Start It Up + 15 minut na rowerku stacjonarnym

Czwartek: 10 minut na rowerku + 8 minut ABS na brzuch + 10 minut na rowerku + 8 minut ABS na pośladki + 8 minut Stretching

Piątek:  Slim In 6 - Start It Up + 15 minut na rowerku stacjonarnym

Na sobotę wymyślę coś innego, a w niedzielę jakich dłuższy stretching :)

Cel mam taki: do końca lutego zrzucić 3-4 kg i być w dużo lepszej formie niż teraz!


2 komentarze:

  1. 3-4 kg bez problemu dasz radę :) a jeżeli chcesz polepszyć kondycję to w drugim tygodniu zacznij więcej ćwiczysz bo nie uda ci się osiągnąć raczej celu do lutego .witam ,
    zapraszam na mojego bloga gdzie piszę porady jak schudnąć ,jak ćwiczyć , moim postanowieniem noworocznym jest schudnięcie , na razie jestem na diecie o 6 dni więc moje doświadczenia itd nie są jakieś wielkie ale zawsze jakaś wiedzę na temat odchudzania nabrałam , zapraszam na bloga , wspólne odchudzanie zawsze jest lepsze niż samodzielne , można się wspierać i wymieniać efektami , Już jutro nowy post na temat tego jak pokonać nie chęć do ćwiczeń fizycznych ,.
    http://perfektbin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo intensywny trening. ja zazwyczaj nie daje rady wygospodarować tyle czasu w tygodniu na ćwiczenia.

    OdpowiedzUsuń