środa, 9 stycznia 2013

Trening dzień trzeci + dieta: kalendarz sezonowości

Dziś mam wolne popołudnie, więc więcej czasu będę mogła poświęcić na ćwiczenia:)

Trening

Plan na dzisiaj jest następujący: 

10 minut na rowerku stacjonarnym + Slim In 6 - Start It Up + 10 minut na rowerku stacjonarnym + 8 minute Stretch 

Dodatkowo dodam jeszcze 20 minut hula hop ( po 10 min. na każdą stronę).

Dieta

Co do diety, zamierzam w niedzielę rozpocząć oczyszczanie organizmu. Ale dokładny plan jest w trakcie opracowywania, więc wrzucę go za kilka dni.

Dzisiaj znalazłam super opracowanie sezonowych owoców i warzyw na cały rok. Mam nadzieję, że Wam się przyda. Pisałam już jakiś czas temu o produktach sezonowych, ale na stronce, którą wklejam poniżej, wszystko jest bardzo przejrzyście i łatwo rozpisane :)

Kalendarz sezonowości: www.produkty-tradycyjne.pl

Pozdrawiam!

4 komentarze:

  1. Zauważyłem , że na wielu blogach ludzie zaczynają pisać o hula - hop czy naprawdę są po ćwiczeniu z tym sprzętem efekty ?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam hula hop z tzw. masażerem czy inaczej kuleczkami masującymi. Traktuję to jako dodatek do treningów i moim zdaniem ćwiczenia z tym przyrządem pomagają spalić tłuszcz na brzuchu i "boczkach" :) Nie mogę określić w jakim stopniu jest to skuteczne, ale uważam, że hula hop warto włączyć do swoich treningów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie kręcenie hula-hoop z masażerem ma sens. Jednak trzeba być systematycznym i, jak dla mnie, kręcić 30 minut albo więcej. Zauważyłam u siebie efekty po 2 tygodniach ćwiczenia. Nie były wielkie, ale zawsze to coś. Według mnie to fajne urozmaicenie zwykłych treningów i sposób na wykorzystanie czasu, kiedy np. oglądamy serial.Na pewno trochę wzmacnia brzuch.

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy blog dotyczący odchudzania, pełno przydatnych informacji. Zapraszam na naszą stronę poświęconą tematyce odchudzania. Znajdziecie tam mnóstwo fachowych porad, dotyczących zarówno diety jak i ćwiczeń. Tylko u mnie znajdziesz tabele spalania kalorii oraz kalkulator BMR.

    OdpowiedzUsuń