wtorek, 15 stycznia 2013

Trening dzień piąty

Zaraz zaczynam trening :) Późno skończyłam pracę, dlatego godzina uległa przesunięciu...:/

Według planu dzisiaj:

15 minut: rowerek stacjonarny + 8 minute ABS brzuch + 8 minute ABS pośladki + 8 minute Stretch

Co do diety, dzisiaj, według wczorajszych postanowień, wypiłam 2 szklanki wody z cytryną, zjadłam jabłko plus banana i mandarynkę (a to już dużo, jak na cały dzień) :)

Trochę podupadłam wieczorem, kiedy pochłonęłam dwa naleśniki i pomidorową, ale nie mogłam się powstrzymać...

Generalnie dzień zaliczam do udanych i oby tak dalej! A teraz idę ćwiczyć i regenerować siły na jutro :)

4 komentarze:

  1. o tak aby tak dalej do dzieła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki baaardzo mocno!
    + nominowałam Cię do Liebster Award (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Jabłko, banan i mandarynka na cały dzień? Przecież po tym będzie jojo jak tsunami!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jabłko, banan i mandarynka na dzień z samych owoców! Nie jako cały posiłek na dzień :) Spokojnie jeszcze nie zwariowałam ;)

    OdpowiedzUsuń