poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Część I – Drugi dzień kursu


Dzisiaj zaczęłam okres próbny w firmie, w której starałam się od jakiegoś czasu o pracę. Wróciłam do domu dopiero po 18. Muszę trochę zmodyfikować plan dnia, posiłków i godziny ćwiczeń.

Tak więc treningi planuję w porach wczesnych, czyli trening od 7.30 do 8.30. Zobaczymy jak mi pójdzie wstawanie rano, ale jestem dobrej myśli :p

Po wczorajszych ćwiczeniach stwierdziłam, że nie jest z moją kondycją najgorzej. Na najbliższe dni plan treningu będzie wyglądał następująco:

Rowerek – 10 minut
Aerobik – 20 minut
Rowerek – 10 minut
Hula-hop – 10 minut (po 5 na każdą stronę)
Stretching – 10 minut

W taki sposób wypełniam całą godzinę. Wieczorem dodatkowo minimum pół godziny roweru lub szybkiego marszu.

Co do posiłków rozplanowałam je w taki sposób:

7.20 – jogurt lub mała kanapka z chleba razowego
9.20 – śniadanie (najczęściej musli z płatkami owsianymi)
12.00 – kanapka
15.00 – kanapka
17.00 – jabłko lub jakiś inny owoc
19.00 – obiadokolacja (niezbyt obfita – dużo warzyw)
21.00 – białko pełnowartościowe (czyli szklanka mleka lub jajko)

Ponieważ znam swój organizm, wiem, co ile powinnam jeść żeby się nie głodzić, ale też nie przejadać. Myślę, że taki plan będzie jak najbardziej odpowiedni.

Także jutro pobudka po 7 i zaczynamy działać w nowym rytmie!

1 komentarz:

  1. Twój plan żywieniowy jest okrutny!!! Takim sposobem nie schudniesz, a efekt yo yo murowany.

    Poza tym to wcale nie jest zdrowie, więc mija się z intencjami bloga "kurs zdrowego trybu życia dla każdej osoby".

    To woła o pomste!

    OdpowiedzUsuń