piątek, 10 sierpnia 2012

Trzydziesty trzeci dzień kursu

Ostatni tydzień kursu dobiega końca! Jak Twoje samopoczucie? Ja czuję się świetnie! Mam mnóstwo energii od samego rana i niedługo zaczynam dzisiejszy trening :) Najbliższe dni w moim życiu zapowiadają się dość intensywnie. Jutro idę na wesele, a w niedzielę wieczorem wyjeżdżam na wakacje na gorące europejskie południe :) Dlatego na jutro zaplanowałam podsumowanie kursu. Porównam wymiary poszczególnych części ciała z początku kursu i aktualnych. Jestem bardzo ciekawa jak to wszystko wyjdzie... 

Ćwiczenia

Dzisiaj trening taki jak zaplanowałam dwa dni temu (łącznie z hula-hop i rowerem/marszem). Zostały nam ostatnie dwa dni ćwiczeń, dlatego nie ma co marudzić, tylko działać!

Dieta

Przez kolejne dwa dni trzymamy się także naszych nowych nawyków żywieniowych. Czyli ustalonych godzin posiłków, lekkostrawnych potraw, z dużą ilością świeżych warzyw. Unikamy smażenia, pijemy dużo wody z cytryną i herbatek zielonych, czerwonych czy ziołowych.

Trzymam kciuki za te dwa dni i naszą wytrzymałość :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz