niedziela, 22 lipca 2012

Czternasty dzień kursu


To już 2 tygodnie! Mój bilans po tym czasie wygląda następująco: czuję się silniejsza, mam więcej energii, mięśnie zdążyły się „obudzić” i poprawiła mi się przemiana materii. Jest super J

Ćwiczenia

Ja dzisiejszy trening skończyłam dopiero przed chwilą, bo wcześniej nie miałam na niego czasu. Jeśli Ty też ćwiczysz dzisiaj później znalazłam na tą niedzielę coś ekstra! Zajęcia Zumby na Youtubie. Bardzo fajnie poprowadzone i naprawdę można się zmęczyć przy latynoskiej muzyce. Wklejam filmik poniżej.


Dieta

Wczoraj poszalałam z ciastem i chipsami wieczorem... Ale dzisiaj dzielnie spalam i już odpuszczam takie przysmaki J Kontynuujemy regularne, zdrowe posiłki przez kolejny tydzień. Od jutra więcej nowych przepisów. Zajmiemy się też szczegółowym omówieniem najważniejszych składników naszej diety.

Życzę aktywnego i zdrowego popołudnia J

1 komentarz:

  1. Siemka! :)
    No w sumie nie ja wpadłem na pomysł 12 tygodni, tylko jest to ogólnie światowa akcja/konkurs poprawy sylwetki w 12 tygodni ;)
    Fajnie poznawać ludzi, którzy mają takie same cele. Również życzę wytrwałości i osiągnięcia celu! :)
    Pozdro :)

    OdpowiedzUsuń