wtorek, 10 lipca 2012

Drugi dzień kursu


Jak się dziś czujesz? Aerobik poranny już za mną, a że pogoda jest całkiem znośna zaraz wybieram się na rower.

Ćwiczenia

Ponieważ po wczorajszym dniu mam lekkie zakwasy, dzisiaj postanowiłam dołączyć jeszcze ćwiczenia rozciągające. Znalazłam na Youtubie bardzo fajny filmik instruktażowy o strechingu. Poniżej zamieszczam link. Ćwiczenia nie są męczące, a na pewno dobrze zadziałają na zakwasy i pomogą ujędrnić ciało.



Dieta

Wczoraj pisałam o odpowiednim śniadaniu, a dzisiaj wybieram się na zakupy po produkty, które chcę włączyć do swojej codziennej diety. Są to artykuły pełnoziarniste, usprawniające trawienie. Ich ważną cechą poza tym, że są zdrowe jest to, że świetnie wypełniają żołądek i przez to serwując sobie mniejsze porcję i tak jestem najedzona.

Moja lista zakupów to:

- makaron pełnoziarnisty (uwielbiam makaronyJ)
- ryż brązowy
- kasza gryczana
- pieczywo pełnoziarniste (za chrupkim nie przepadam, ale są też chleby ciemne, pakowane, które bardzo lubię i polecam)
- płatki owsiane

Do tego dużo warzyw i owoców oraz oliwa z oliwek.

Jutro zabieram się za gotowanie. Poszukam ciekawych przepisów i na pewno zamieszczę najlepsze na bloguJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz