niedziela, 15 lipca 2012

Siódmy dzień kursu


Gratuluję! Wspólnie kończymy dziś pierwszy tydzień kursu. Czas na małe podsumowanie związane z treningami i dietą. Dzisiejszy dzień potraktujmy jak nagrodę. Pomyśl o rzeczy, na którą masz dzisiaj prawdziwą ochotę. Może to być ulubione ciasto z kremem, kąpiel w wannie, obejrzenie świetnego filmu w kinie. Cokolwiek chodziło za Tobą przez cały tydzień, niech dzisiaj zostanie zrealizowane. Wykonaliśmy pierwszy, duży krok na drodze do zdrowia, szczupłej sylwetki i dobrego samopoczucia. Ja w nagrodę wybieram się na zakupy popołudniu J

Ćwiczenia

Przez cały tydzień ćwiczyliśmy aerobik oraz krótki stretching, plus rower, spacer itd.. Mi zakwasy zupełnie przeszły, czuję się silniejsza i mam lepszy humor. Rozpiera mnie energia. Dokładnie takich efektów oczekiwałam. Dzisiaj, w zależności od tego jak się czujesz, wybierz swój trening – czy wolisz standardowy aerobik plus rozciąganie czy może jogę, jak wczoraj. Pamiętaj niedziela to Twój dzień! Ja dzisiaj wybieram standardowy trening i może wieczorem dodatkowo poćwiczę jogę, ale w krótszej wersji niż wczoraj. Zamieszczam filmik poniżej.



W nadchodzącym tygodniu zmodyfikujemy trochę trening. Będzie nieco trudniejszy, ale efekty na pewno zrekompensują nam wysiłekJ Wszystkie szczegóły podam jutro.

Dieta

W minionym tygodniu ustaliliśmy godziny posiłków, a także zamieniliśmy niektóre produkty na te zdrowsze, pełnoziarniste. Ustaliliśmy też co najlepiej jeść rano, w ciągu dnia i wieczorem. W tym tygodniu zamieszczę więcej przepisów i wskazówek dotyczących zdrowego i zrównoważonego odżywiania. Dzisiaj Twój dzień nagrody także zjedz to, co lubisz, nie zważając na kalorie. Tylko pamiętaj w ustalonych godzinach i bez objadania się do nieprzytomności J

Życzę udanej niedzieli, a jutro wracamy do dalszej walki o zgrabną sylwetkę i świetne samopoczucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz