poniedziałek, 30 lipca 2012

Dwudziesty drugi dzień kursu


Witam po weekendzieJ Zaczynamy czwarty tydzień kursu! Ja dziś wracam do rzeczywistości… Wczoraj odpoczywałam po weekendowych szaleństwach. W tym tygodniu podkręcamy tempo jeszcze bardziej, żeby czuć się i wyglądać jeszcze lepiej!

Ćwiczenia

Trening będzie podobny do poprzedniego. Dodamy tylko trochę ćwiczeń ekstra. Najbardziej efektywny trening nie powinien być krótszy niż 30 minut i dłuższy od 1 godziny. Dlatego czasowo będziemy trzymać się tych ram.

Dzisiaj, na rozpoczęcie nowego tygodnia, zrobimy trening podobny do tego z poprzedniego. Czyli:

- Rozgrzewka – aerobik (Slim In 6 – Ramp It Up) – 20 minut

- Abs – brzuszki (filmik z serii 8 minute z Youtube)

- Abs – pośladki (filmik z serii 8 minute z Youtube)

- Zamiast hula-hop (nie mam go dziś ze sobą) – polecam krótki workout na talię – w miarę prosty, ale skuteczny:


- Na koniec oczywiście stretching - (filmik z serii 8 minute z Youtube)

Dieta

Ja dziś oczyszczam trochę organizm, bo przez ten weekend rozregulowałam jego działanie. Serwuję sobie same zdrowe i lekkie posiłki. Bazujące głównie na warzywach.

Pije dużo wody z cytryną i zielonej herbaty. I rezygnuje z kawy i czarnej herbaty.

Tak przez 2-3 dni i mam nadzieję, że wszystko wróci do normy. Jem regularnie, jak wcześniej J

Wieczorem oczywiście godzinny marsz lub rower! Pozdrawiam i do jutra J

2 komentarze: