piątek, 20 lipca 2012

Dwunasty dzień kursu


Kochani, zbliżamy się do okrągłych dwóch tygodni naszego kursu! Gratuluję! Dzisiaj czułam już zmęczenie mięśni podczas treningu, dlatego trochę zwolnimy w weekend, co nie oznacza, że zupełnie zaprzestaniemy ćwiczeń.

Ćwiczenia

Dzisiejszy trening był standardowy. Tak, jak pisałam wcześniej, czułam już dzisiaj lekkie zmęczenie. I trochę spadła mi motywacja. Ale to normalne. W weekend zwolnimy tempo, żeby dać odpocząć organizmowi. Stawiam na jogę, spacery, rower i tańce do rana – byle bez dużej ilości alkoholu (bo ma mnóstwo pustych kalorii).

Dieta

Wczoraj miałam zrobić pyszny obiad. Jednak musiałam pilnie wyjść z domu i nic z tego nie wyszło. Za to dzisiaj zrobiłam pyszną zupę z buraków z własnego ogródka. Do garnka wrzuciłam kilka pokrojonych ziemniaków, marchewki, seler i starte buraki. Potem dodałam jeszcze liście pietruszki i buraków dla aromatu. Doprawiłam i wegetariańska, ekologiczna, nietucząca i przede wszystkim smaczna zupa z buraków gotowa. Polecam J

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz